1-2 september

Onsdag
Vaknade upp på onsdagen och var väldigt trött. Joel var inte så frisk som jag
trodde. Snuvig och rosslig. För under natten vaknade han mellan 3-4 gånger.
Sen under dagen hade han feber. Leo fortsatte även han att ha feber. Sen på
eftermiddagen så var det som att all sjukdom lämnat killarna. Dom lekte och
hade det hur kul som helst. När dom skulle lägga sig sögs alla krafter ur dom.
Somnade som några små änglar.


Leo ville att Joel skulle ha leksaker i vagnen.




Torsdag

Samma visa blev det idag. Snoriga små näsor och feber. Men inte märktes det på
killarna mina. Lekte och åt som om inget hade hänt. Men mamma var trött så trött.
Men bara att bita ihop och vara med på noterna. Och förkyld är jag också. Kanske
inte syns på en men de känns.

Efter att bara ha sett barnen på två dagar kom Eva upp en sväng. Peter har jobbat
mycket så har knappt sett honom. Eva skulle låna duschen men innan så han vi prata
lite. Och pratade lite mer inann hon for hem. La killarna då hon hade åkt. Peter kom
hem vid halv tio. Nu är han hemma till på måndag :)

Nog surrat nu. Nu går jag och lägger mig.


Joel fick leksaker idag med. Leo visar hur man använder dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0