20 september

Måndag

Vi steg upp i vanlig ordning och stressade inte sen. Vid tio skyndade jag mig efter att
ha tagit det lugnt för länge med att klä killarna och sätta oss i bilen. Hade tid på sjukan
tjugo i elva. Kom dit vid tio i. Fick komma in och göra 6 månaders vägning på Joel.

Efter vägningen av en glad och pigg 7,8 kilos knubbis :) så for vi och handlade. När
jag hade handlat klart kom Peter och hjälpte mig ut med sakerna. Innan vi sen for
hem stannade vi hos min mormor och morfar en stund. Leo fick lite fika.

Sen hemåt. Packade bort varorna medans Leo satt och åt. Satte mig sen ner och gav
Joel mat. Burkmat :) Han tycker det är väldigt gott. Gillar det mer än vad Leo gjorde
i början. Efter maten la jag Joel. Sen la jag Leo. Vilken av dom som somna först vet
jag inte men dom somnade inte direkt.

När dom då var lagd så gjorde jag mig lite mat och hämtade posten. Satt sen för
mig själv och varvade ner. Hämtade sen tvätten och vek bort den. Vilade en stund
till och sen vaknade Joel. Leo sov en stund till.

Vid fyra kom pappa och mamma förbi. Hade precis kommit hem från stugan. Lämnade
bla en ny postlåda som jag fick :) Svart och superfin. Tack igen mam och pap. Den blir
mycket bättre än den hemska gröna plast lådan som vi har nu. Men håller på snygga till
den lite innan vi ska byta. Bildbevis kommer :)

När dom åkt väntade vi på att Peter skulle komma hem. När han kom hem gjorde vi
middag och efter den varvade vi ner en stund innan jag gick på syjuntan. Väl hemma
igen efter den så blev det duschen och sen sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0