22 september

Onsdag

Vi for ner på samhälle så vi var nere kl tio. Lämnade idag Leo hos dagmamma.
Blev såklart gråt när jag for men det kommer gå bra. När han var lämnad for jag
och gjorde några ärenden. Hämtade han igen vid halv tolv. Då hade han till och
med ätit lunch. Palt hade han ätit.

När jag hämtat honom for vi till Peter. Han var på lilla fjället. Åt lunch där. Leo
satte sig hos honom och åt lite pizza han med. Jag beställde en pizza så jag fick
lite lunch. Blev en i barnstorlek och jag blev alldeles lagom mätt :) Efter lunchen
där så åkte vi hem.

Väl hemma gav jag Joel mat och la sedan honom. Han somnad eefter en stund.
Jag och Leo vi la oss i våran säng och såg film. Försökte få Leo att somna men
han ville inte. Så lät han vara.

Närmare middagstid så kom mamma förbi och hämtade oss innan hon for hem.
Åt middag där uppe idag med. Peter andra bil men for till Lycksele vid fyra.
Efter middagen for vi hem igen. Skrev och hörde med Lina om hon kunde komma
tvärt och det gjorde hon. Satt och surrade lite och innan hon for hem igen så
skyndade jag mig att lägga Leo medans hon underhöll Joel. Var två ganska
griniga barn innan dom somnade.

Sen tog jag det bara superlugnt. Peter kom hem runt nio ca. Han hann bara vara
hemma en stund så gatt han fara på samhälle igen. Trygghetslarm och Matthias
var i Storuman. Suck. Men satt och väntade på att han skulle komma hem igen.
Gick och duschade då han kom hem och sen fick de bli sängen för oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0