23 september

Torsdag

Innan Peter for och jobbade imorse så han hann tvärhjälpa mig med att sätta
upp gardiner i sovrummet och köket. Gick fort att göra det. Innna han åkte kom
Stina förbi en sväng också. Hade en liten lucka i schemat. Sen hon åkt hade vi
en lugn förmiddag.

Efter vi sen hade ätit lunch vid halv ett så klädde jag killarna och satte dom i
bilen. For upp som snällast till mamma och sen hämtade vi Lina. Hade sen en
trevlig dag vi allihop med lite mini shopping och fika på Stenmans. Vid halv
fem lämnade jag av henne hemma hos sig och sen for vi hem.

For upp till mamma och tog oss middag där idag med :) Peter första bil ikväll
så. Och det blir konstigt då. Drabbas av "orka inte göra middag" :) När vi ätit
var vi kvar en stund där uppe innan vi for hem.

Gav Joel nattmat och la sedan honom. Somnade hos mig efter han ätit. Trött
liten kille. Leo la jag sen. Då han var lagd satte jag mig och kikade på tvn.
Satte mig sen här och kollade runt.

Nu kom Peter hem så ska vara social med honom innan vi ska lägga oss :)


Sådan storebror sådan lillebror :)



Leo vill bli liten igen. Han klättrade själv upp och satte sig i den :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0