24 september

Fredag

Kläde oss och fikade innan vi for ner på samhälle så vi var nere till tio. Lämnade
Leo hos dagmamma. Gick bra tyckte jag. Visst blev han ledsen men han måste ju
bli van att vara där.

Efter han var lämnad så var jag och Joel på samhälle hela dagen. Gjorde ärenden,
var på taxi och surrade med Lena, åt lunch med Peter och handlade lite. Hämtade
Leo igen kl tre. Peter följde med. Sa till Leo innan vi skulle åka att han skulle ge
dagmamman en kram och det fick hon. Så det kommer att gå superbra detta :)

När vi hämtat han for vi ner på taxi en stund till. Väntade på kl skulle bli fyra. Och
när den var det så for jag på Hilex reklam och hämtade ut dekaler jag hade beställt.
Sen for vi äntligen hem. Peter kom inte långt efter oss.

Blev middag uppe hos mamma. Leo och Joel åt hemma innan vi gick upp. Var så
hungriga. Men uppe hos mamma blev det fläskfile m. sås och potatisgratäng. Hur
gott som helst. När vi hade ätit kom Lina och var där en stund. Medans hon då var
där så klippte mamma mig och sen färgade vi håret med. Blev jätte bra :)





Peter for hem innan mig och när jag var klar gick jag hem. Kl var bara efter åtta.
Väl hemma la vi ungarna och sen kom Ante ner. Spelade x-box resten av kvällen :)



Våran nya pimpade brevlåda :) Nu ser ni vars dekalerna skulle sitta :)
Köpte till mammas nya brevlåda också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0