25 september

Lördag

Dagen har mest bestått utav städning både inne och ute. Och även målning.
Har målat ytterdörren sista varvet och så har jag målat sopkvasten. Städat
bort ute och städat källaren. Dammsuga golven och plockat bort massa saker.
Leo och Joel hann sova en stund under dagen med :)

Vid kvart i fem kom vi på att man kanske ska göra middag. Så gjorde oss
kycklingfileer till middag. Med mat i magen blev det sen bad för killarna. Peter
badade dom och jag ställde bort i köket.

Sen kom pappa ner en stund så vi satt och surra. Ante kom sen ner han med.
När pappa gick hem började Ante montera upp spelet. La Joel och sen satte
sig Peter och Ante och spela. Leo var vaken en stund till och kollade på vad
Peter och Ante gjorde.

La Leo vid halv nio. Sen satte jag mig här. Ska nu vara social med dom och
spela jag med. Vi spelar samma som igår. Halo Reach :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0