27 september

Måndag

Fick sovmorgon till åtta idag. Leo och Joel vaknade samtidigt då. Peter hade åkt
redan vid kl sex ca. Så vi hade det bara lugnt och skönt hemma i stugan. Pappa
och Anna kom ner en stund och vi surrade. Gav killarna lunch vid halv ett och la
sen båda två.

Hade sen en lugn och fridfull lunchstund för mig själv. När killarna sen vaknade
igen klädde jag på dom och gick ut och gick en sväng. Kl var då runt fyra. Gick
och så kom vi hem. Var sen ute och väntade på att Peter kom hem.

Gick då in och så gjorde vi oss middag. Sprang bara ner i källaren som snällast
medans Peter började med middagen, och så målade jag andra varvet på kvasten.
Efter middagen hann man varva ner en stund innan jag for på syjuntan.

När jag kom hem igen sov båda barnen. Satte mig här och ska väl nu ta och gå
och lägga mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0