29 september

Onsdag

Samma visa idag. Steg upp, fikade, klädde oss och sen for vi. For först till
min mormor och morfar. Lämnade Joel där. Sen for jag ner och lämnade Leo
hos dagmamma. Gick bra idag. Även om han grät så tog han sina saker och
så gick han och skulle leka. Hann inte ens få en liten puss.

När jag lämnat honom for jag upp till mormor och morfar igen. Fikade lite
med mormor, morfar och Peter. Var där tills Joel vaknade. Sen for jag hem.
Joel stannade där :)

Väl hemma fixade jag och höll på. Lugnade sen ner mig och åt lunch. Kikade
lite på tv och sen satte jag mig och försökte fixa killarnas böcker. När kl blev
närmare halv tre for jag ner och hämtade Leo. For på hemvägen och hämtade
Joel och sen drog vi hemåt.

Gav killarna lunch vid fem ca. Jag väntade tills Peter kom hem. Åt och sen
under kvällen en vanlig kväll. Lagt ungarna och kika på tv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0