5 september

Söndag

Vi steg upp och fikade på morgonen. Sen klädde vi oss och satte oss i bilen. For sen
ner till Laxbäcken och var där hela dagen. Peter hjälpte Nicke och Morfar att laga
traktorn. Jag och Joel gick in runt tolv. Gav han mat och sen kom Eva in med Leo.
Leo och jag hade fikat innan vi gick in.

Runt halv tre ca somnade Leo på soffan och Joel somnade när jag höll i honom.
La han i lilla rummet vid tvrummet så fick han sova där. Satte mig sen och kikade
på tv. Killarna vaknade sen efter fyra. Blev middag där och efter den åkte jag och
killarna hem. Morfar skjutsade hem Peter så han kom hem efter halv nio.

Peter gick upp och la Leo och jag gick och la Joel. Hade sen det lugnt resten av
kvällen. Det som fanns kvar av den.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0