6 september

Måndag

Här i stugan steg vi idag upp kl åtta. Gjorde mat till Joel och så gav jag honom.
Jag och Leo fikade sen vid nio. Medans vi satt och fika så kom pappa ner med Anna.
Hon var här medans pappa for på sjukan. Kom igen och hämtade henne vid elva.
Runt tolv gick jag och höll på med ytterdörren. Leo kom ner och tog på sig stövlarna
sina och gick ut. Ville gunga. Så han fick göra det. Mamma kom sen och var här
en liten stund. Gav Joel mat bla.

När hon åkt hem gjorde jag lunch till Leo. Sen vid halv två la jag honom i våran
säng. La Joel sen också i hans säng. Vid två hade båda somnat. Jag gick och la
mig med Leo :) Somnade och så vaknade vi alla 3 då kl var nästan halv fem.

Steg upp och så efter en stund kom mamma och Anna ner. Anna och Leo gick
då upp och lekte. Mamma var nere med Joel och så tog vi lite kort på honom.
Pappa kom ner en stund han med. Vid halv sex gick alla hem. Pappa skulle
packa för att åka och jobba.

Peter kom hem en stund efter dom gått. Slängde ner makaronerna som han köpt
och väntade på att dom skulle bli klara. Åt sen middag. Efter den for vi till Laxbäcken
en sväng. Peter hjälpte Nicke lite till med traktorn. Jag och Leo gick upp till Eva. Joel
fick stanna i bilen, han somnade där. Fikade lite hos Eva. Peter och Nicke kom in och
dom fikade dom med. Sen for vi hem.

Väl hemma la vi Leo och sen gav jag Joel mat och la honom. Ante hade kommit ner
så han och Peter gick ut. Blev lite sent att hålla på ute men det gick. Vi städade bort
mycket. Tur jag har Ante :) Och Peter såklart. Jag visade och dom gjorde. Använde
opeln som lyse. Var ganska så mörkt när vi höll på och ännu mörkare då vi var klar.

Gick in vid tio. Och nu ska det få bli sängen äntligen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0