7 september

Tisdag

Vi hade en lugn morgon. Fikade och klädde oss sen. Vid elva for vi ner på
samhälle. Jag for och hämtade några stövlar som Johanna hade tappat på
blommona och lämnade igen dom. Peter for och gjorde något ärende.

Möttes sen upp och for och röstade för valet. Då har man gjort bort det.
Sen for jag och killarna hem. Stannade bara som snällast och fick kläder av
Eva. Hon har varit så duktig, gått ner mycket i vikt. Så fått några av hennes
kläder som är för stora för henne. Jag ha inte orka gå ner i vikt :) men snart ;)

Sen hem då. Tog det bara ölugnt då vi kom hem. Åt lunch och sen gav jag
Joel mat. La honom vid två och sen somnade han. Jag och Leo gick och la oss
också. Men Leo somnade inte förren vid fyra. Envisa unge!

Runt fem kom Eva förbi. Hämtade kläder som jag hade rensat ur garderoben
som är för små och vissa som jag aldrig använder. Vi gjorde en bytardag :)
När Peter sen kom hem gjorde vi middag. Hade sen efter den duschning på
killarna. La dom vid halv nio. Sen en lugn kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0