8 september

Onsdag

Vi steg upp och fikade i vanlig ordning. Peter for sen och jobba vid tio.
Sen efter han åkt hade vi det bara lugnt och skönt. Närmare ett tiden
gjorde vi lunch jag och Leo. Gav sen Joel. La Joel så han somnade runt
halv två. Sen gick jag och Leo och la oss. Leo somnade först halv tre.

När båda sov gick jag och hämtade posten. Kikade igenom den och
tog det lugnt för mig själv. Hämtade Joel närmare kl fyra. Då ville han
inte sova längre. Satt i soffan och myste vi två. Peter kom hem lite
efter fyra bara.

Efter han kom hem gjorde vi oss middag runt fem. Efter middagen
dammsög jag och torkade sen golven. Då jag precis var klar for Peter
upp och hämtade Ante. Sen åkte dom och hjälpte Kattis. Medans dom
var och gjorde det bakade jag en äppelkaka. Blev superbra.

När Peter kommit hem så kom Miva och barna förbi. Hampus sålde
jultidningar. Jag hade redan köpt så Peter fick kolla om han hittade något.
När dom sen åkt la vi Joel. La sen Leo också. Ska nu bara softa och
kanske man se någon film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0