1-3 april

Fredag

Vi steg upp och tog det lugnt på morgonen. For ner på samhälle till tolv.
Gjorde några ärenden och sen åkte vi till Hasse och firade han på sin 30
årsdag. Han har varit uppe nu en stund. For sen hem efter kl fyra. Kom
hem och gav killarna mat. Gjorde oss sen nå mat.

Senare på kvällen, kring halv åtta for jag och Leo upp en liten stund till
mamma. Anna och Leo lekte och jag lånade datorn. Vi for hem igen vid
halv nio ca. Då vi kom hem så skulle Peter till att lägga Joel. Leo somnade
på soffan efter en stund. Då ungarna sov såg vi på film :) Gick och la oss
då den var slut.


Lördag

Vi tog det ganska så lugnt på morgonen. For hemifrån efter elva ca då vi
hade gett killarna lite att äta. For ivåg till Åsele då och grattade Mona som
fyller år. Var där tills vi for hem halv åtta. Direkt då vi kom hem la vi killarna.
Satte oss och såg film sen i lugn och ro.

Vid tolv ca kom Leo ner och var lite skakis. Kollade temp och han hade 40.4.
Höll på svimma. Klädde av honom och så fick han saft. Sen sov han med oss.


Söndag

Då vi vaknade så hade Leos feber närapå helt gått ner. Men han var lite trött.
Peter och killarna fikade. Jag gick ut medans det inte hade tinat för mycket och
bar fram saker från förrådet till vår nya multibox. Leos leksaker var det ja bar
fram. Efter tio ca så kom pappa. Peter gick ut då han med. Dom började kapa
ved. Mamma kom vid elva ca ner med Anna.

Ante kom ner senare och så kollade han ungarna medans jag gick ner och
staplade ved. Vid halv ett gick jag upp. Leo sov då. Började fixa lunch till
ungarna. Ante väckte Leo. Gav dom mat och sen då pappa och Peter kom in
så åt vi. Ante ville inget ha. Efter mat så for pappa och Anna hem. Ante var
kvar en liten stund till.

Då han gått hem så klädde vi oss och gick ut. Leo ville ut han med. Joel låg och
sov. Vi fick vårkänslor och städade på gården medans Leo lekte. Gick sen in igen
vid fyra ca. Peter for sen ner på samhälle vid halv fem. Tog med sig killarna.
Medans stannade jag hemma och fixade.

Då dom kom hem igen blev det pizza dax :) Efter maten gick Peter ner i källaren
och spacklade. Jag och killarna busade uppe. När Peter sen var klar gick han upp
till mamma och fick håret klippt. Då han kom hem la vi först Joel och sen somnade
Leo på soffan vid halv ni ca. Han var riktigt trött.

Nu ska vi duscha, se film och sedan lägga oss :)

Och så lite blandad bild kompott från veckan och helgen.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0