11-12 april

Måndag

Peter for tidigt och jag och killarna hade sovmorgon till halv nio ca. Vi steg
upp då och gjorde oss fika. Sen gjorde vi inget mer speciellt. Vid tovl ca så
gav jag Joel mat och la honom. Ante hade då kommit ner så när jag och Leo
hade ätit gick jag ut som snabbast och krattade. När jag kom in igen så gick
Ante hem och jag och Leo la oss i våran säng. Hade startat en film.

Leo somnade runt två ca och sen somnade jag också. Jag och killarna sov till
halv fyra. Peter ringde och väckte oss då och sa han var på väg hem på en
stund. När han kom hem fixade vi middag. Efter maten rensade jag lite kläder
och sen for jag på syjuntan.

När jag kom hem igen så hände det inget mer speciellt än att vi gick och la
oss vid tio ca.


Tisdag

Vi for samtidigt i morse. Peter följde mig till Linda och så lämnade vi båda killarna.
Den som inte ville vara där idag var Leo. Joel satt bara tyst och kollade på Leo.
Tyckte det gick bra att lämna båda ändå :) När vi lämnat dom for vi och handlade
och sen en sväng på Stenmans. Jag fikade inget bara satt och lyssnade på surret.

Jag for sen hem vid halv elva och Peter for till Skellefteå. Jag for upp till mamma
och var där en stund. For hem till mig vid halv ett. Fixade lite och åt och for sen
upp och hämtade Ante. For ner på samhälle, hämtade killarna och så skulle Ante
göra nå ärenden innan vi åkte hem igen vid tre.

Väl hemma så gjorde vi inget speciellt. Jag fixade middag till fem och efter den så
har killarna bara lekt och bråkat av sig. Peter kom hem vid åtta. Fixade på killarna
pyjamas och la först Joel. Ska nu ta och lägga Leo och sen duscha och kansske vika
nå tvätt innan man lägger sig.

Lite kort också som jag tog på gullungarna mina :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0