25-26 april

Måndag

Hade en lugn morgon och förmiddag. La Joel vid halv ett ca efter dom ätit lunch.
Sen gick vi ut så Leo fick leka. Anna och Ante kom ner dom med. Medans dom
lekte i sandlådan så krattade jag lite mer. Dom gick sen hem då det var färdigt
och jag och Leo vi gick in.

Sen tog vi det bara lugnt tills efter tre. Då kom Ante ner och så packade vi ut
oss i bilen och for till Laxbäcken. Hade blivit bjudna dit på middag. Åt kl fyra.
Peter kom också dit. När middagen var avklarad for vi på samhälle en sväng.
Tankade bilen och for sen hem igen.

Väl hemma så tog Ante bilen och for hem till mamma och pappa. Skulle låna den
och skjutsa ner papa på samhälle. Vi gick in och väntade på Peter. När han kom
hem så gick jag upp och lånade datorn av mamma. När jag sen kom hem igen så
tog vi det bara lugnt innan vi gick och la oss vid elva. Då sa Peter att Eva hade ringt
så jag ringde henne och så pratade vi i lite mer än en timme innan jag la mig :)


Tisdag


Steg upp då Peter for. Klädde mig och medans jag gjorde iordning fika så kom Leo
ner. Satte han så han fick fika och hämtade sen Joel och gav honom. Klädde sen
båda och så for jag och lämnade dom hos dagmamma. Innan jag for hem så åkte
jag runt på samhälle och handlade lite saker. Kom sen hem runt elva. Dagmamma
ringde och sa att Joel var jättegrinig. For ner och hämtade honom och for sen hem
igen, Ante följde med mig.

Väl hemma igen så fick Ante ta bilen så han kunde hämta Leo vid två. Jag gav Joel
mat och så la jag honom. När han sov åt jag lunch och satte mig sedan och pyssla.
Gjorde iordning detta till killarna:



Leos fot i gips då han var 5 månader.

Joels fot i gips då han var 4 månader.

Tyckte det blev jättefint :) När jag var färdig med det la jag mig och lyssna på bok.
Hämtade sen posten och en stund senare så kom Ante och Leo hem. Då satte dom
sig och gjorde detta:


När dom fikat klart så gick Ante hem. Tog då upp Joel som hade vaknat och väntade
sen på att Peter skulle komma hem. Då han kom städade jag som snabbast och gick
sen upp till mamma och snabblånade dator. Sen hem igen, åt middag och fixade fikat
för syjuntan.

Sen då syjuntan gått hem efter halv nio så satte vi oss och glodde på tv en stund. Peter
hade lagt Joel redan. Satte mig sen här för att skriva bloggen och ska nu gå och kika på
mer tv innan det blir sändax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0