4-6 april

Måndag

Peter for till Lycksele idag. Jag for upp till mamma med Leo och sen åkte jag
och Joel till Linda för inskolning. Var där ca 1 timme. Sen for vi till mamma igen.
Var där uppe en stund. Åt lunch och då Joel ätit satte vi ut han i bilen så han fick
sova. Leo somnade när han satt hos mamma. Ville inte äta riktigt heller. Så när
han blivit bäddad ner inne i kontoret och alla hade ätit klart så for jag, mamma,
Ante och Joel ner på samhälle. Mamma skulle till tandläkaren. Medans hon var
där for vi och tvätta bilen och tankade.

Hämtade mamma då hon var färdig. Innan vi for hem så blev det ett stopp på
granngården. När vi kom hem så gick jag in och hämtade Leo och så for vi hem.
Peter kom hem bara en stund efter oss. Vi gjorde middag och vid sextiden gick
jag upp till mamma. Lånade datorn och sen var det syjunta där. Då jag kom hem
låg Joel redan. Leo la vi sen. Då båda sov så gick vi och la oss vi med.


Tisdag

Peter for tidigt till Umeå idag. Jag stannade hemma med killarna. Leo hade kommit
ner tidigt på morgonen och hade 40 graders feber ca. Så därför stannade vi hemma.
Ante kom ner och lånade bilen för att han skull ner på samhälle till nio.

Jag och killarna vi tog det bara lugnt. Vid halv tre ca hade Ante kommit ner hit och
så packade vi in oss i bilen, for och lämnade Joel hos mamma och sen for vi ner
till sjukan. Ville kolla upp Leo vaför febern inte ger sig. Fick vänta en timme ca.
Peter hade kommit dit han med. Då vi hade varit inne hos läkaren hade vi fått reda
på att Leo har öroninflammation.

For och handlade och hämtade ut pencillin. Så nu hoppas vi det blir bättre. For hem
och så lämnade jag Ante och hämtade Joel. Hem till oss och lämnade handlingen.
Peter kom och så åkte vi ner till min mormor och morfar och åt middag. När vi kom
hem därifrån blev det byte på killarna och sen läggdax för Joel kl åtta. Leo somnade
i soffan innan nio. Vi duschade och gick sen och la oss vid tolv ca.


Onsdag

Vi klev upp halv åtta. Peter gick upp och hämtade båda killarna. Märks på Leo att han
redan är piggare av medicinen. Leo fick lägga sig i soffan och vakna upp. Peter gav
Joel fika och så klädde dom sig och for till Linda för inskolning. Vill ha Leo inne nu tills
man tagit medicinen klart. Då dom hade åkt så fikade jag och Leo.

Vid haöv elva ca kom Peter och Joel hem igen. Halv tolv åt vi lunch, la Joel och sen
tog vi det lugnt en stund. Jag for ner på samhälle vid halv två. Skulle på af. Var klar
där efter kl tre. For och bytte bil med svärfar och for och handlade. Åkte sen hem.

Blev middag kl fem och efter den har vi bytt till vår nya digitalbox, en med HD :)
Snart ska vi ta och lägga Joel, få Leo i säng och sen avnjuta någon ny film som har
kommit. Efter film får det nog bli sängen. Om man inte lägger sig tidigare för att
man inte orka se filmen klart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0