7 april

Torsdag

For ner med Joel idag till dagmamma en timme. Medans var min morfar uppe
hos oss och tog hand om Leo. När jag kom hem igen hade Leo somnat. La Joel
också och han somnade elva ca. Leo vaknade så han fick lunch vid tolv.

Satt sen i telefon med goaste kusin Eva i två timmar. Tänk vad mycket det finns
att prata om ibland. Och helst då man befinner sig 90 mil ifrån varandra. Vid två
hade vi då snackat klart och då gick jag upp och hämtade Joel som vaknade då.

Han fick sin lunch då, lite sent men han åt :) Sen tog vi det lugnt bara tills Peter
kom hem vid fem. Gjorde oss middag och efter den softade vi en stund. Duschade
sen Joel först och la honom. Sen fick Leo duscha och somna med Peter i soffan.
Då dom sov så duschade vi och sen la vi oss.


Lite bilder bjuder jag på också.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0