8 april

Fredag

Vi steg upp vid sju och så vid halv nio hade vi alla fikat och satt oss i bilen.
For ner och lämnade Joel hos dagmamma. Skulle pröva på att han fick vara
utan oss till elva. Medans han var där hann vi fara och göra ärenden som
jag ville ha gjort. For även på stenmans en sväng men det var Leo och Peter
som ville de. Kvart i elva for vi upp till Linda. Då vi kom dit så sov Joel. Men
väckte upp honom och for hem.

När vi kom hem for Peter direkt. Hade fått en Lycksele resa. Så jag och killarna
vi gick in. Det första jag började med var att plantera om blommorna. Tur att
jag inte ha så många så det gick fort. Gav sen Joel lunch och la honom vid ett
ca. Sen gjorde jag lunch till jag och Leo.

Joel sov till halv fyra ca. Leo somnade då. Så jag och Joel försökte roa oss
så lugnt vi kunde så Leo fick sova. Vid halv fem tyckte Joel han hade sovit nog
länge så då väckte Joel Leo. Vid fem for vi upp till mamma. Åt middag och så
kom Peter dit en stund. Sen for han ner och fortsatte jobba. Han är första bil
ikväll. Vid halv åtta så tog pappa och Ante bilen min. Jag och killarna gick då
hem. Bytte på Joel och la honom kl åtta.

Då han sov så satte jag mig vid dator en stund. Leo satt och käkade popcorn
medans. Såg sen på Talang och nu har Leo somnat i soffan. Ska ta och gå upp
med honom och sen softa i soffan tills Peter kom hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0