1 februari

Tisdag

Peter for hemifrån kring sju. Skulle till Lycksele. Jag och Leo vi sov vidare till åtta ca.
Då klev han upp så jag gick och startade tv åt honom. Gick och la mig en stund till.
Kände mig inte riktigt pigg. Gick upp och hämtade Joel halv nio. Satte han i sin stol
och gav honom en macka. La mig en stund till. Hade ont i magen.

Klev upp nio och skulle fixa fika till Joel. Men mår så dåligt att jag helt plötsligt
spyr. Tog mig samman och så ringde jag Peter. Jag har magsjuka. Han skulle köra
hem direkt från Lycksele då han hade lämnat av passagerarna. Tog mig samman
och gjorde fika till Joel. Hann sen spy en gång till.

Tog det bara lugnt och låg mest still tills Peter kom hem vid tolv ca. Gick och la mig i
sängen och sen somnade jag. Kände mig lite bättre då jag fått sova. Men illamåendet
har funnits hela dagen. Vid fem gjorde Peter middag. Jag åt till och med lite. Hade då
fortfarande ont i magen och illamående. Men inga tecken på att jag ville spy.

Leo har ju tack och lov inte spytt men han har diarre. Mycket lös i magen är han. Och
Joel har tack och lov klarat sig hittills. Hoppas han inte få det alls. Peter fick köpa
magdroppar till killarna innna han kom hem och så köpte han med sig proviva, hälsofil
och actimel. Glömde be han köpa cola men det fixade mamma. Så nu har vi då
bra saker i kylskåpet.

Sen tog vi det bara lugnt på kvällen. Roade killarna så gått det gick och la Joel sen efter
åtta ca. Peter är nu uppe och nattar Leo. Ska försöka lägga oss sen. Hoppas på att det
bara var en lindrig version av magsjuka och att jag känner mig bättre i morgon.

Tack för idag!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0