13 februari

Söndag

Peter steg upp med killarna på morgonen. Kl var väl kring halv nio. Jag sov tills jag
vaknade. Vaknade elva ca. Undrade vaför Peter inte hade väckt mig men han ville
jag skulle sova :) Och det var skönt kan jag lova. Sen under dagen gjorde vi inge
specillt alls. Tog det bara superlugnt.

Till middag gjorde vi hemmagjorda köttbullar som blev supergoda. Efter maten kom
Ante ner. Han skulle följa med Peter ner och hämta taxin. Leo följde också. Han ville
åka bil med Ante :) Jag och Joel stannade hemma.

När då Peter kom hem efter Ante och Leo så blev det bad för killarna. Efter badet så
la vi Joel. Leo var vaken till nio då gick Peter och la honom. Sen duschade vi och la
oss sen halv tolv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0