14 februari

Måndag

Peter for halv nio imorse. Jag klev upp och gav Joel och Leo fika. Vid tolv så fixade
vi lunch. Ante och Anna kom ner och åt med oss och var sen här nere ett tag. Joel
la vi då han hade ätit. Sen medans Leo och Anna busade runt så gick vi två ner i
källaren. Jag fixade tvätten och Ante gjorde upp en eld. Han eldade så elementen
hoppade inne här.

Ante och Anna gick sen hem vid kvart i fyra. Leo hade somnat kl tre ca så jag gick
då och försökte väcka upp honom. Joel hade vaknat ca halv tre. Vi fixade middag
efter fem. Blev gårdagens köttbullar och makaroner idag. Åt potatis igår. Och kom
fram till att makaroner funkade de med :)

Vid halv sju ca kom mamma och Ante ner. Ante stannade här och skulle ha hand
om killarna. Jag och mamma for på syjuntan. For hem därifrån strax efter åtta.
Är så kallt här och Maria ville vi skulle åka hem lite tidigare. Alla höll med. Är ju
bara ca 30 minus här så.

När vi kom hem så följde mamma med in. Hon skulle hälsa på Leo. Sen då Ante
och mamma gått hem så gick jag upp och la Leo. När han var lagd gick jag ner och
glodde på datorn en stund. Sen ner i källaren och gjorde upp en eld och hängde
upp en till tvättmaskin.

Sen det var gjort har jag bara suttit och vänta på att Peter ska komma hem. Hör
nu att han precis kom in genom dörren. Har varit första bil ikväll. Så nu när han är
hemma är det bara sängen som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0