15 februari

Tisdag

Vi vaknade åtta i huset. Leo hade kommit ner till mig vid halv sju. La oss och
somnade om. Då vi vaknade kl åtta så fick vi bråttom. Tur Ante svängde förbi
innan han for och startade bilen. Vi klädde oss, jag gav killarna fika och sen for
vi fem över halv nio :) Snabba bud.

Väl nere på samhälle så for jag och lämnade Leo först. Sen for jag och Joel på
Stenmans till Peter och Hasse. Satt där en stund. Joel fikade bulle. For sen och
så tankade vi och sedan en sväng på taxi. Hann vara där till elva då skulle Peter
fara till Lycksele. Jag och Joel vi for och handlade lite alla hjärtans dag saker.
Jo jag vet en dag efter. Men var aldrig ner på måndagen.

Köpte blommor till Peter och sen lite grejs till Lina och Ante. Eva och Peter fick
även en sak på posten. En nalle från nallebudet.se :) Jättefina nallar. Peter fick
sin då han kom hem.

Då jag och Joel hade handlat så for vi hem en snabbis. For hem kl tolv och for
sen hemifrån igen halv två. Hämtade Leo och så for vi hem. Peter kom hem han
med en stund vid fem. Vi åt middag tillsammans och hade sen bara mys framför
tv. Satte mig och gav Joel välling halv åtta. Då åkte Peter ner igen.

Leo ville sen inte alls sova. Han skulle vänta på pappa. Så jag lät honom vara.
Peter kom efter halv tio. Leo var fortfarande vaken. Peter gick upp och la honom.
Kom ner ca tio minuter senare. Då hade Leo slocknat :)

Sen hade vi två en riktigt myskväll. Det som var kvar av kvällen. Och sen kröp vi
i säng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0