16 februari

Onsdag

Vi steg upp halv åtta idag. Peter gjorde fika och gav Joel och Leo. Jag klädde
mig och gjorde mig färdig. Sen klädde sig Peter och for åtta. Jag klädde killarna
och sen for vi ner och lämnade Leo.

Då Leo var lämnad så for jag på sjukan. Gick bort till bvc och frågade om jag
fick väga Joel själv. Och det gick bra. Fick hjälp med längd. Bokade en ny tid för
ett års koll och sen for vi till Stenmans. Peter var där. Jag fikade och Joel hjälpte
till med de :) Då vi var klara där for vi två hem igen.

Jag tog det bara lugnt hemma. Joel somnade på vägen hem och fick sen sova i
bilen medans den gick på tomgång. Vaknade halv ett. Gav honom lunch och
sen halv två for vi ner och hämtade Leo. Hem igen och direkt upp till Els-Margreth.
Hjälpte henne med en sak och sen hem.

Då vi var inne så lekte killarna och jag satt här vid datorn en stund. Gick sen ner
och gjorde upp en eld i pannan efter fyra. Fixade middag till kl fem och efter den
softade vi bara. Halv sju ca duschade jag Leo. Bytte sen till pyjamas på båda två.
Gav Joel välling och la honom efter halv åtta.

Efter åtta hade Leo somnat på soffan. Bar upp honom och trodde jag skulle kunna
smyga ner och duscha. Men inte. Han vaknade då. Så satt en liten stund men han
ville inte somna om. Vi gick ner istället. Jag duschade och nu ska jag ta och gå upp
med honom igen och se om han vill somna.

Sen ska jag softa för mig själv vid tvn. Peter for till Lycksele och kom tillbaka till
samhälle vid halv åtta. Tankade och sen for han till Umeå. Så jag vet vars jag ha
han ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0