17 februari

Torsdag

Vaknade imorse kl åtta. Skulle då vara iväg halv nio var det tänkt. Trodde Leo skulle
komma ner för han har blivit en väckarklocka men fick gå upp och väcka honom.
Gav killarna fika och sen ut i bilen. Sopade av och fixade bort isen. For hemifrån
lite innan nio. Tog tid denna morgon. Men for ner och lämnade Leo ochs en for jag och
Joel hem till mamma en stund. Joel låg och sov en stund i bilen.

Jag gick in och fikade. Var där till tolv ca. Sen for jag och Joel hem. Gav han lunch
och sen for vi ner igen vid ett. For först på second hand. Lämnade saker där och sen
gick jag och kollade om jag hittade något. Joel låg och sov ute i bilen medans.

Vid två kom mamma och skulle kiak hon med. Men for upp och skulle hämta pengar.
Hämtade då Leo också. När hon kom kikade vi lite mer. Leo hittade till och med en
hjälm som han skulle ha. En skoterhjälm. Sen gick han en sväng till. Trodde han skulle
hitta nån leksak men nej då. Då kom han med ett par glasögon till hjälmen :) Märks
ju vad hans pappa lär honom.

For därifrån efter halv tre. Vi for direkt hem då. Väl hemma tog vi det lugnt i stugan
en stund. Vid fem fixade vi oss enkel middag. Efter sju bytte jag till pyjamas på killarna
och åtta la jag Joel. Ska nu då landskampen är slut lägga Leo.

Sen ska jag softa vid tv en stund innan man lägger sig :) Fredag imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0