18 februari

Fredag

Peter och Leo for ner vid åtta imorse och hämtade pappa. Kom hem efter nio.
Jag hade legat kvar i sängen hela tiden. Joel vaknade då dom kom hem nämligen :)
Fikade sen och städade lite. Gav Joel lunch vid tolv och sen for vi ner på samhälle.

Killarna somnade i bilen så for först och gjorde bort några ärenden. Sen lyxade
jag, Leo och Peter med en hamburgare var från frasses. När vi ätit upp for vi på
ica och handlade lite. Sen när vi var klara for vi upp till min mormor och morfar och
fikade lite :) For hem därifrån vid fyra.

Innan vi for hem åkte förbi Els-Margreth som snällast. Gav henne blommor från
mormor och morfar. Sen hem och funderade på middag. Åt middag vid sextiden.
Tog det sen ganska lugnt. Killarna roade sig själva. Innan kl åtta gick jag upp och
kollade efter saker till loppisen. Peter gav Joel välling och kom upp å la honom.

Sen gick vi ner då vi hittat nå saker. Satte oss sen och såg på lets dance. Nu när
de är uppehåll på de så ska vi lägga Leo och duscha. Sen se klart och då de e slut
ska vi sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0