19 februari

Lördag

Vi steg upp efter åtta imorse. Fikade och väntade sen på att Ante skulle komma ner.
Han kom hit lite innan halv elva. Vi packade in våra saker i bilen och sen for vi upp
till mamma och hämtade hennes saker som dom skulle sälja. For sen ner på f-huset
vi två och ställde upp sakerna.

Sen var vi där nere till kl tre. Ante sålde några saker och likaså jag och så blev det
sålt utav mammas. Det jag sålde för köpte jag upp. Hittade en ny mössa till Joel,
den var helt ny, och sen bilar till Leo. Hittade lite mer smått också. For hem kl tre.
Först upp till mamma och lämnade hennes saker och pengarna och sen ner till oss.
Lämnade sakerna och sen for jag och Ante på samhälle. Pappa skulle ha cigaretter
och så passade jag på att handla lite.

När jag kom hem fixade vi middag. Då vi hade ätit kom Ante ner en snabbis. Vi
åt efterrätt som han hade köpt då vi var ner. Sen gick han hem igen. Peter fixade
disken och jag gick ner och fixade tvätten.

Sen satte jag mig vid dator och Peter vid tv. Medans busade killarna på för fullt.
Joel la vi i säng kl åtta. Leo fick vara uppe. Han diggade loss till melodifestivalen.
När det var slut så bytte vi på Leo och så gick Peter upp och la honom. Jag hamnade
här. Har kikat lite på fejjan och skriver nu blogg. Ska sen stänga ner och gå till sängs.
Starta en film där och somna till den :)



Bjuder även på lite bilder från veckan och ikväll :)




Leo ville inte vara med men hjälmen syns ju ändå. Det är hjälmen han hittade på
second hand. Den var hemsk orange innan med gula märken på. Fixades snabbt till.
Och så hittade jag ett par nya barnglasögon på OK. Blev perfekt. Ser ju ny ut.


Far och son ser på tv. Leo klättrade upp dit själv och la sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0