21 februari

Måndag

Fick en rejäl sovmorgon imorse. Peter for och jobba kl sex. Leo kom ner till mig halv sju.
Gick upp och gav Joel nappen kl sju och sen somnade vi alla tre till halv tio. Skönt som
bara den. Var ju bara Peter som ringde och störde en sväng tio i nio men somnade om
ett tag till :)

Vi steg upp och så gjorde vi oss fika. Klädde oss sedan och tog det sen lugnt en stund.
Ante och Anna kom förbi vid tolv en stund. Sen då dom åkt vid halv ett så gav jag killarna
lunch. Klädde sen på dom och ut i bilen. Körde ner till mormor och morfar och när vi kom
fram hade båda två somnat. Dom fick stanna ute i bilen och jag gick in.

Gick och kikade på kycklingarna som blivit sju st nu. Så söta så är dom. Närmare halv
tre gick jag ut och hämtade killarna. Fikade och sen fick Leo följa och kolla på
kycklingarna. Han hade sett dom igår också men nu var det ju många fler :) Anna var
också där så hon visade Leo. Ante kom dit han med. Sen for vi alla hem samtidigt.

Stannade bara på maries. Ante skulle handla till mamma och Leo fick följa med honom
in. Ante hade lovat honom det. For sen upp som snällast till mamma. Sen hem och in
med killarna. Sen ner och kollade pannan. Inväntade sedan Peter. Då han kom åt vi
middag. Halv sju kom mamma och hämtade mig och vi for på syjuntan.

Medans vi var där gick mina glasögon sönder. Dom gick av så glaset föll ur. Så
imorgon ska jag fara och beställa nya. Dom här gamla är väl ca 5-6 år. Sen innan
vi for hem for vi upp till Katarina. Hon kikade och fixade sen provisoriskt så jag kan
se och köra ner i morgon. Sen in till Els-Margreth och gav salvan. Och sedan
äntligen hem.

Väl hemma fick jag en godnatt puss av Leo och så gick Peter upp och la honom.
Jag satte mig här och ska nu slita mig härifrån. Lägga sig så man orka upp imorgon.
Blir ingen sovmorgon i morgon så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0