22-24 februari

Tisdag

Steg upp som vanligt och gav killarna fika. Klädde oss och så for vi. For först upp
till Els-Margreth och gav henne ögonsalvan. Sen ner och så tog morfar Joel. Fortsatte
sen ner på samhälle, lämnade Leo och sen direkt till optikern. Provade ut ett par nya
glasögonbågar, lämnade mina trasiga för lagning och körde sen upp till mormor och
morfar utan glasögon. Det var jobbigt kan jag säga.

När jag kom till Laxbäcken så stannade jag där en stund. Kollade kycklingarna och
så fikade vi lite. Sen for vi hem. Åt lunch och sen hann jag även färga ögonbrynen.
For sen ner vid halv två för att hämta Leo. Då jag hämtat honom for ja till optikern
för att hämta mina lagade glasögon. Å gu så skönt de var att ta på sig dom.

Sen for vi hemåt. Stannade bara en snabbis och lämnade en sak hos mormor. Väl
hemma så tog vi det bara lugnt. Ante och Anna kom hit sedan. Var sen kvar här.
Jag började med middag kl fyra. Peter kom vid fem. Ante och Anna stannade här
och åt middag. Mamma kom hit också och åt då hon hade slutat.

Då dom åkt hem städade vi bort och tog de lugnt innan vi la killarna. La oss sen
tidigt. Kikade lite på film också innan vi somnade in :)


Onsdag

Samma morgon rutiner idag. Fikade, klädde oss och for ner. Fast idag lämnade vi bara
Leo och for sen hem direkt. Joel somnade i bilen så när vi kom hem städade jag lite
inne. Hann till och med dammsuga innan Joel vaknade. Tog det väldigt lugnt idag. Jag
gav honom lunch och sen gick jag ut och satte honom i bilen vid halv ett. Han somnade
då så snällt. Jag gick in igen och åt lunch. Gick sen ut i bilen igen halv två och for ner
och hämtade Leo. For hem direkt.

Peter kom sen hem efter fyra. Fick fara igen vid fem. Kom hem igen innan kl sex. Vi
åt middag och sen for han ner och hämtade morfar och for på bio :) Dom skulle se på
Åsa-Nisse. Jag la Joel vid åtta. Då Peter kom hem fick han lägga Leo.

Då båda killarna sov så duschade vi och la oss sen och såg film i sängen :)


Torsdag


Idag fick jag ligga kvar i sängen. Peter steg upp och tog med sig Leo ner till dagmamma
idag. Joel vaknade efter nio så gav honom fika då. Sen hade vi en lugn förmiddag. Tills
Leos dagmamma ringer och säger att Leo har feber. Hade inte stor lust att fara ner och
hämta honom. Hade då en himla tur att mormor och morfar var nere så dom kom upp
med honom. Gav killen en alvedon och sen fick han ligga i soffan.

Gav sen Joel lunch och la honom kl ett. Somnade som en liten stock. Leo somnade i
soffan kl två. Ante kom hit kl tre och var här till fem. Vi satte oss och åt middag då han
åkt hem. Peter kom först vid kl sex ca. Så han åt middag då. Satte mig då vid dator en
liten stund. Sen gick jag in i sovrummet och satte mig och sydde och läste bok. Peter
tog hand om killarna som hade förvandlats till små demoner enligt honom. Fniss :)

Han la båda och båda två sov innan kl nio. Snacka om två utslagna "demoner" eller
små hjältar :) Ska nu ta och fika lite innan man ska ta och sy lite mer och sen lägga sig :)

Lite bilder också :)






Gick ut i hallen och mötte denna syn. Varför styra den när man kan sätta sig i den :)

Blev bara Joel bilder denna gång. Får bli mer Leo nästa gång.


Och när jag ändå håller på med bilder så kan jag lägga in denna:

Någon som är intrsserad av att köpa denna xbox. Den är chippad. Allt på bilden följer med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0