3 februari

Torsdag

Peter klev upp och for kl fem imorse. Leo hade inte kommit ner än då. Han kom ner vid
halv sju till mig. Blev först jätteförtvivlad över att pappa inte var hemma men lugnade
sig sen och så somnade vi om till halv nio. Steg upp och fixade fika. Hämtade Joel och
och gav honom sin gröt. Funderade sen vad vi skulle göra idag.

Vid tolv gav jag Joel lunch och sen packade vi in oss i bilen. For upp till Ante med Annas
bilstol, hem en sväng igen, kollade pannan, och sen for vi ner till Eva. Gjorde ett snabbt
stopp på maries bara innan vi for dit.

När vi kom fram och skulle gå in till Eva så hade både Joel och Leo somnat. Så jag gick
in och så hade jag och Eva våran lunchdejt utan barn :) Leo gick jag och hämtade halv
två ca. Gick upp en sväng till mormor och morfar då. Anna var där hon med :) Gick sen
ner igen. Kollade Joel som sov fortfarande.

Gick in och så åt vi lite slisk som jag hade köpt på maries. Hämtade in Joel efter halv tre.
Då hade han vaknat. Var sen hos Eva tills middag. Blev bjudna på middag hos mormor
och morfar. Ante var också där då vi kom upp. Då vi ätit klart kom Peter. Han åt han med
och sen gick vi ner till Eva och hämtade våra saker och sen åkte vi hem.

När vi kom hem bytte vi till pyjamas på killarna. Dom fick sen roa sig. Peter gick ut och
fixade i garaget och jag satte mig här en stund. Peter kom in efter åtta. Så nu har vi lagt
Joel och ska väl snart ta och få Leo i säng. Blir väl en tidig kväll för oss med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0