31 januari

Måndag

Peter var hemma idag och kurerade sig. Så vi tog det bara lungt på morgonen.
Vid halv ett lämnade jag killarna hemma och sen for jag och hämtade Anna och
Ante. For sen ner på samhälle. Första anhalten var sjukan. När jag var klar där
åkte vi så jag kunde handla lite. Sen till Lollo kl tre. Mamma tog med sig Anna då
hon for hem precis innan vi gick in till Lollo.

Gick fort hos Lollo. Sen började vi rulla hemåt. Gjorde ett stopp hos Eva också.
Fortsatte sen hem. Väl hemma packade vi bort det jag hade handlat. Sen fixade
vi middag. Efter kl sex så kom mamma och Anna ner. Anna skulle vara här medans
Ante skjutsade ner pappa på samhälle. Jag och mamma for på syjuntan.

När vi kom hem så tog mamma renaulten som stod kvar nere hos oss. Ante hade
inte fått igång den men mamma startade den utan problem :) Då hon åkt försökte
vi få killarna att sova. Vid tio ca hade dom somnat. Såg film innan vi själva la oss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0