4 februari

Fredag

Peter for hemifrån vid halv elva ca idag. Han hade stigit upp imorse också med killarna.
Min älskling :) Jag klev upp nio. Men sen då Peter åkt tog vi det lugnt. Leo somande på
soffan vid halv tolv och Joel la jag en stund efter. Mamma kom sen hit runt ett. Joel
vaknade då och Leo med. Leo följde sen med mamma hem till dom. Skulle vara med
Anna och leka.

Jag gav Joel mat och sen softade vi lite. Hämtade posten då den kom och då hade Leos
nya kläder kommit. Hade beställt ett par badbrallor i storlek 86/92 och när jag öppnar
dom så är dom i storlek 122/128. Ringde och dom skickade nya. Packade ihop dom där
andra och ska skicka tillbaka dom. Hade även beställt ett par byxor, en tröja och en
ny jacka för våren. En pilotjacka. Skitsnygg var den.

Vid tre kom Ante hit och så följde jag och Joel med honom upp till mamma. Var sen där
hela eftermiddagen. Fick middag också. Peter kom och hämtade oss då han kom hem.
Väl hemma så fixade vi och donade lite. Bytte till pyjamas på killarna och har nyss lagt
Joel. Ska nu fortsätta se på Lets Dance med Peter och Leo och bara ha en lugn kväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0