5-6 februai

Lördag

Vi hade ställt klockan på kvart i fem. Steg upp fem. Klädde oss och tog sist upp
killarna. Klädde dom medans dom halvsov. Satte ut killarna i bilen och lämnade
hemmet halv sex ca. Väl nere på samhälle så väntade vi på Eva tills hon kom
och sen tankade vi och for.

Följde Eva till Östersund och sa sen hejdå till henne, ses om några månader. Sen
for vi till Katarina m familj och överraskade. Snacka om att Katarina blev glad :)
Var sedan där hela dagen. Ungarna lekte, vi la Joel och Marie vid halv två, åt
sedan lunch och efter den gick jag och Katarina på en lite shoppingtur. Affärerna
var Ö&B, Willys, och Lidl ;) Bara billiga ställen.

När vi kom tillbaka blev det lite mer surr innan vi började våran resa hem igen.
Var hemma i stugan kl åtta igen. Kollade pannan som pappa hade varit snäll att
vara ner och elda i. Klädde killarna i pyjamas och sen fick dom vara uppe och leka
tills dom somnade stående närapå. Hade sovit mycket i bilen. Joel la vi efter halv
tio och Leo efter tio. Själv hoppade vi i säng efter elva.










Söndag

Trodde killarna skulle sova länge imorse men inte då. Leo kom ner till oss halv sju
och Joel vaknade halv åtta. Peter steg upp och jag låg kvar. Fick sen sällskap av
busungar innan tio. Steg upp och då klädde Peter på Leo och dom gick upp och
skulle vara med Anna. Jag och Joel vart kvar hemma. La Joel vid elva ca. Han var
så trött. Och medans han sov gjorde jag typ inget alls.

Peter och Leo kom hem igen efter kl ett. Joel vaknade då så Peter gav honom lunch
och sen klädde vi oss och for ner på samhälle. Vi gick in på ica och så handlade jag
mat bla och Peter gick och fixa en födelsedagspresent. För efter handlingen så for vi
ner och åt tårta hos Melvin som fyller 3 idag.

Var där till kl fem. Åkte då hem till mamma. Fick middag där och vid halv sju ca tog
Peter med sig killarna hem och jag följde med mamma, pappa, Ante och Anna ut och
gick. Med en lugn hund och en hund som var värre än en virvelvind. Jag gick med blixten
och han gick knappt att gå med i koppel. Men dom ska ju lära sig. Gick så vi gick föbi
hos oss så då stannade jag här.

Joel la jag kl åtta. Peter hade precis åkt på en körning då. Sen fick Leo vara vaken
för han skulle vänta på pappa. Men väntandet slutade med att han somnade i soffan.
Peter kom hem precis efter han hade somnat så han bar upp honom till sängen.

Sen dess har vi hållit på att rensa bort lite rat i skrivbordet. Ska väl nu ta och gå å
duscha och hoppas det blivit nå varmvatten. Sen ska jag gå och sova :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0