10 januari

Måndag

Vi steg upp i vanlig ordning och hade det bara lugnt på morgonen och fm. Innan
killarna sen skulle äta så bestämde jag mig för att vi skulle åka på samhälle sen.
Gav dom mat och så satte vi oss i bi8len. For upp med Joel till mamma och sen
åkte jag och Leo och hämtade Eva. For sen ner på samhälle och shoppade loss.

For först på blommona. Köpte där en fin diskmedelspump av presentkortet och
födelsedagspengarna. Sen gick vi över på klädiz och Eva gjorde några fynd. Sen
vidare till domus. Köpte där teskedar av det som var kvar på presentkortet där.
Sen gick vi upp och handlade lite.

Sista stoppet blev på ica. Pantade först flaskor innan vi gick ner och jag kikade
runt vad jag ville ha för presentkorten jag hade fått där. Hade fått 600 kr där
sammanlagt så jag hittade mycket fynd åt mig själv. Bla 2 nya pyjamasar och
sen lite smått och gott. Gick sen upp och handlade och så vi var klara så for vi
hemåt. Lämnade först av Eva och sen for vi upp till mamma.

Blev kvar där och åt middag. Då vi ätit så kom Peter upp. Vi följdes hem och
packade ur bilen. Plockade bort det jag hade köpt och sen for jag på syjuntan.
Då jag kom hem därifrån gjorde vi inte så mycket mer. Gick och la oss elva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0