11 januari

Tisdag

Vi steg upp och fikade opch klädde oss. Sen ut och in i bilen och ner på samhälle.
Skjutsade Leo till dagmamma och sen for jag och Joel hem direkt. Väl hemma så
fick jag en liten städmani. Torkade ur och städade skåpet ovanför fläkten i köket,
satte sen Joel i stolen och gav han en macka så jag kunde dammsuga.

Gav Joel mat då jag var klar och la sen honom. Då han var lagd så tog jag och bytte
lakan i sängen. Dammtorkade även där inne. Då det var klart startade jag en tvätt,
vikte tvätt och sen softade jag en stund :) Vid halv tre skulle vi fara ner och hämta
Leo igen.

Men då vi gick ut och skulle starta bilen så ville den inte vara med. Ringde Ante och
han kom ner och hjälpte mig. Sen for vi ner och hämtade Leo. Då vi hämtat honom
så for vi på folkan. Köpte biljetter till bio i morgonkväll och for sen hem.

Väl hemma tog vi det bara lugnt en stund. Innan fem började jag med middag. Peter
kom hem efter halv sex. Vi åt och sen har vi bara haft en lugn kväll. Ska väl ta och
gå å duscha nu och sen sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0