20 januari

Torsdag

Börjar inlägget med att skriva GRATTIS till lillebror Stefan som fyllde år idag.

Fortsätter sedan med dagen. Vi steg upp runt halv åtta hemma här. Fikade, klädde
oss och for ut i bilen. Sen skjutsade jag ner Leo till dagmamma. Då han var lämnad
så for jag och Joel på ica och handlade. Då vi handlat klart gick jag över på apoteket.
Sen for vi ner på pk:s en sväng. Träffade där Eva och bestämde lunchdejt hemma
hos henne.

Jag for då först hem med alla varor och sen en sväng upp till mamma med Stefans
födelsedagspresenter. Sen ner till Eva på lunchdejt. Var en helt underbar lunch.
Den tjejen kan laga mat :) Var sedan där en stund. Hjälpte henne också att tona håret.
Blev supersnyggt. Sen vid två for vi ner och hämtade Leo jag och Joel. Då vi hade
hämtat honom for vi på ica.

Peter var då där och väntade på oss. Kollade killarna medans jag sprang in och
handlade det jag hade glömt. Och sen for vi hem. Peter var kvar nere. Då vi kom
hem så gjorde jag upp eld i pannan och sen vid fem gav jag killarna lunch. Peter
kom hem runt halv sju.

Runt sju ca gick jag ner i källaren och staplade ved. Peter var kvar uppe och fixade
i säng Joel. Peter kom sen ner och hjälpte mig med det sista. Gick sen upp och fikade.
Leo fikade han med och sen fick han gå och sova. Vi gick då ner i källaren igen och
bar in torr ved in i pannrummet. Så nu är det fullt där inne. Efter det duschade jag och
sen la vi oss vid tolv ca.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0