21-23 januari

Fredag

Peter for tidigt. Redan kl sex. Och jag och Joel klev upp halv sju. Leo vaknade sen
runt halv åtta. Ringde några samtal sedan och sen fikade vi. Ringde mer efter fikat.
Halv ett kom Peter hem. Då kvällade han. Gav killarna mat och sen for vi ner på
samhälle igen med våran egen bil. Peter fick fara på sjukan och väga killarna. Första
gången själv, och jag for med Eva.

Först ett lunchbesök på Frasses och sen for vi på Mio och second hand. Hade tänkt gå
in en sväng på prima prylar också men då har hon stängt. Så vi for hem och Eva hon
for och handlade.

Väl hemma skulle vi hitta på någon middag. Blev så att pojkarna fick middag och vi
tog något lättare sedan. Är inte så kul att äta då man e sjuk och tät i näsan. La sedan
killarna vid åtta. Hade sen en lugn kväll framför tv och såg på lets dance :)






Lördag

Peter klev upp och hämtade Joel vid sju tror jag de var. Leo vaknade sen. Tog det
lugnt på morgonen och så fikade vi lite. Pappa kom ner efter tio. Skulle kapa ved med
Peter och Martin. Ulla-Britt och Martin kom hit vid elva ca :)

Peter och Martin kom sen in efter tolv. Vi fikade och gav Joel mat. Det han ville ha i
alla fall och sen la vi honom. Då fikat var bortdukat så klädde Ulla-Britt på Leo och så
gick dom ut. Jag var inne och höll ställningarna :) Peter och Martin var nere och staplade
det som var kört in. Gick ner och kollade hur de gick :)

Vid tre ca tror jag så vaknade Joel. Jag hade fixat köttet till middagen vid tre ca. Så det
skulle hinna få lite smak. Vid fyra fixade jag fruktsalladen. Och runt fyra hade U-B och
Leo lagt sig i soffan och Leo han somnade :) Och vid den tiden var Peter, Pappa och
Martin klara ute också.

Vid fem ca så åt vi. Efter maten tog vi det bara lugnt innan vi åt efterrätt. Då den var
intagen så satt vi i soffan en stund och sen for U-B och Martin hem igen. Eva kom hit
vid sju ca. La Joel vid åtta och sen fick Leo vara vaken och äta lite gotta medans vi
såg en stund på fångarna på fortet. La Leo kl nio och sen började vi se på filmen SALT.

Den var faktiskt bra. Eva for hem igen då vi sett den. Själva var vi vaken ett tag till
innan vi sökte oss till sängen.









Söndag

Tog det bara lugnt på morgonen. Ante kom ner vid elva ca och skulle låna bilen. Sen
innan tolv tror jag de var så kom Eva hit. Snacka om att inte ha koll på tiden ;) Peter
skulle fixa lysen på hennes bil. Medans han gjorde det så dukade jag, Eva och Leo upp
fika och fikade sen medans vi kikade på tv. Joel hade vi lagt vid tolv. Han var så trött.

Leo somnade hos mig vid två ca. Joel sov då fortfarande. Han vaknade vid tre ca. Gav
han då välling. Peter hade kommit in precis då. Eva for en stund efter han kommit in.

Sen har vi haft en lugn eftermiddag. Inte gjort någe alls. Middag blev det kl fem. Rester
fick det bli. Sen halv sju blev det bad för killarna. Och snart ska vi ta och lägga dom så vi
kan fixa med tvätten, duscha och sen se nån film innan det blir sängdax :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0