24-27 januari

Måndag

Hade vi en ganska lugn hemma dag. Gjorde inget speciellt. Peter kom hem så
han var hemma till middagen. Sen gick jag upp till mamma för syjuntan. Ante
fick gå ner till oss vid haölv åtta för då gatt Peter fara och jobba.

Jag gick hem vid halv nio. Så Ante fick gå hem igen. Fick sen bråka med Leo
lite för att han skulle gå och lägga sig. Han somnade vid tio. Peter kom hem
vid elva ca. Vi gick och la oss direkt då.


Tisdag

Ante skjutsade ner Leo idag. Han skulle vara nere till nio så det passade bra.
ag och Joel tog det lugnt en stund på morgonen och vid elva klädde vi oss och
gick ut med pulkan en stund. När vi kom hem höll jag Joel vaken en stund och
la honom sen vid tolv.

Ante for ner och hämtade Leo också. Blev lite sent men det är sånt som händer.
Ante hade glömt bort tiden. Då han kom med Leo så roade vi oss en stund innan 
vi åt middag. Efter kl sex ringde jag Ante och fråga om han kunde komma ner en
liten stund. Hade eldat så pannan stod på 90 och jag hade tänkt duscha. Så han
kom och kollade ungarna och gick sen hem då jag var klar.

La sen Joel efter åtta och Leo fick vara vaken tills Peter kom. Han la då honom.
Vi la oss sen vid elva.


Onsdag

Leo skulle åka och vara nere till tio idag. Och tur var det för han hade kommit till
oss kl fyra på morgonen. Han har lärt sig kliva upp ur sängen. Trappen har han
kunnat gå i länge. Så han fick ligga i soffan och kika på tv. Sen hade han kommit
in till mig och somnat om. Peter hade åkt tidigt.

Vi vaknade då kl nio. Ante kom ner och så följde han med oss ner. For hemifrån
efter halv tio. Var nere precis till tio. Lämnade Leo och sen for vi och kikade lite i
affärer innan vi for hem. Jag köpte med stenmans mackor till lunch. Ciabatta med
kycklingröra. Käkade dom och sen bar vi ut insamlingen till bilen. Tog in Joel som
hade soivit en stund i bilen och gav han mat medans Ante hämtade deras insamling.

Sen for vi bort med den och sen ner på samhälle. Hann fara och kika lite mer i
affärer och hämtade sen Leo kl två. For hem och på vägen hem stannade vi som
snällast på Maries.

Väl hemma inväntade vi Peter. Fixade sen middag och hade sen en lugn kväll.
La Joel lite efter åtta och sen Leo vid nio. Tittade lite på tv och la oss sen vid halv elva.


Torsdag

Leo kom till oss halv tre inatt. Men han la sig bara hos oss och somnade om. Vi
vaknade sen halv åtta. Steg upp och så fikade Leo och sen skjutsade Peter ner
honom. Kom hem igen direkt efter. Då hade jag hunnit ta upp Joel och ge honom
fika. Jag och Peter fikade och softade tills han skulle fara. Han for tio i elva. Skulle
till Lycksele.

Jag och Joel hade sen en lugn dag. La honom vid ett ca. Flörtade med Ante så han
for ner och hämtade Leo. Tog med sig Anna hem då också. Var sen hos mig en
stund medans Anna sov i bilen. Sen for vi alla upp till mamma. Middag blir det vid
kl fem och sen är det Alpnaeringvisning hos mamma.

Sen går jag och pojkarna hem så jag får lägga dom. Kommer väl att ha en lugn
kväll sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0