3 januari

Måndag

Sovmorgon till halv tio ca. Steg upp och så fikade vi. Hade det sen lugnt en stund
och sen lunch vid ett. Gav Joel först och la honom och sen fick Leo lunch. Då han
hade ätit klart så kom Ante och Anna ner. Vid två la vi Leo.

Sen slappade vi bara framför tv tills killarna vaknade. Runt fyra vaknade Leo. Joel
hade vaknat innan. Vid halv fem gick Ante och Anna hem. Jag ställde mig och gjorde
middag. Fick bli spagetti och köttbullar. Vi åt och Peter åt då han kom hem.

Efter maten gick jag och bäddade nytt i killarnas sängar och sen gick jag upp till
mamma och var där en stund. Peter var hemma med killarna och duschade dom
och la dom. När jag kom hem var vi vaken en stund till innan vi la oss.


Tog kort på Leo, Tomten och granen i lördags innan vi plockade ner den samma dag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0