4 januari

Tisdag

Jag steg upp med Peter idag. Han vaknade sju och sen gick han och gjorde upp eld
i pannan innan han for. Jag gick och förberedde för fikat, gick upp och hämtade Leo
runt åtta och satte honom vid tv och sen gick jag ner och hängde tvätten.

När jag kom upp från källaren igen gjorde jag Joels fika och tog sen upp honom.
Fixade åt Leo också och sen fikade vi. Klädde sen oss och medans vi höll på med
de kom Ante ner och startade bilen och kollade pannan lite mer. Sen packade vi
in oss i bilen allihopa och drog till Lycksele.

När vi kom dit åt vi lunch med Peter på Lappkåtan. Började sen med att fara och
handla på dollar. När vi handlat där for vi och handlade på jysk. For sen hem igen
vid halv två. Väl hemma for vi först hem med Antes saker och sen hem till mig
och packade ur resten. Ante fixade en eld till mig och sen gick han hem. Hade en
riktigt trevlig dag :) Roligt att göra nå annat än bara vara hemma.

Var hemma en stund och sen kom Peter. Fixade oss middag och efter den softade vi
lite innan killarna skulle läggas. Då båda var lagd så gick jag upp till mamma med
gardiner jag köpt idag. Hon skulle sy upp dom till mig. Hade mätt och nålat upp så
mycket som skulle sys upp. Var där en liten stund och sen gick jag hem.

Nu ska jag fika lite med min man innan vi kryper ner i sängen :)

Kommentarer
Postat av: Mammiz

Jag hoppas det var MIDDAG och inte lunch ni fixade på kvällen.....

2011-01-06 @ 22:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0