5-6 januari

Onsdag

Hade vi bara en lugn och fridfull hemma dag. Gjorde allt i vanlig ordning ändå.
Fikade, lekte, åt lunch, killarna sov och sen när middagstid närmade sig så kom
Ante ner och hämtade oss. Åt middag uppe hos mamma och så såg vi på Shrek
sista kapitlet. Var bra film :)

Ante skjutsade sen hem oss igen. Klädde pojkarna i pyjamas och la sen dom ca
kl åtta. Sen fixade jag lite innan jag satte mig och såg på film tills Peter kom hem.
Han kom hem runt halv ett. Gick och la oss då.


Torsdag

Peters telefon ringde kl åtta. Han for då ner på samhälle och jobbade. Vi steg upp
här i hemma och gjorde oss fika. Vid halv ett blev det lunch för killarna och sen
vid två ca la jag båda. Joel vaknade sen vid tre.

Leo vaknade efter fyra. Klädde han och sen väntade vi på att Ante skulle komma
ner hit. Han fixade igång bilen och körde ut den ur garaget. Jag klädde på killarna
och så satte vi dom i bilen. Sen for Ante upp och hämtade Anna och mamma med
deras bil och vi började rulla mot Laxbäcken. Peter var redan där då vi kom.

Åt middag och hade det trevligt. Då vi ätit klart for Peter ner på samhälle igen och
fortsatte jobba. Vi for hem. Gjorde iordning killarna och la dom sen vid åtta. Leo
somnade efter en stund men inte Joel. Han var riktigt envis ikväll. La han en 3:e
gång efter nio och då somnade han.

Peter kom hem precis efter jag lagt Joel. Nu har man då glott på tv en stund så
nu tänker jag krypa ner i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0