1 mars

Tisdag

Steg upp halv åtta i stugan. Peter tog sen ner killarna och sen gav jag dom fika.
Han gick ut och startade bilarna och sen for han till Umeå. Vi fikade klart och
klädde oss sedan. For ner på samhälle och lämnade Leo hos dagmamma. När
han var då lämnad så for jag och Joel och handlade. När vi var klara for vi hem
igen. När vi kommit hem så kom Katarina bara en stund efter. Hade gått ut med
sparken för att sova ner Marie.

Vid halv ett ca så gav vi ungarna lunch. Kl ett for jag ner på samhälle. Hon var
kvar hos mig och var barnvakt till Joel. När jag då kom ner på samhälle så for
jag först och köpte böcker på bokrean. Sen jhämtade jag Leo och så for vi hem.
När vi kom hem så gick Katarina hem igen. Var så glad att hon var barnvakt.
Och Joel tyckte nog det var skönt att slippa åka bil för omväxlings skull.

La Joel så han skulle få sova då ja kom hem. La han vid tre. Sen sov han till
halv fem ca. Medans han sov kollade jag och Leo på film och så sydde jag.
Kl fem gjorde jag middag. Vi åt och Peter han åt då han kom hem halv sju.
När han var färdig så klädde vi oss och for till Nicke på kalas.

For hem närmare kl åtta. Gick in och började ordna till och lägga Joel. Peter
gav han välling och la sedan honom. Sen fixade vi lite i huset innan vi la Leo.
Ska nu ta och göra lite mer nytta innan man ska lägga sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0