10 mars

Torsdag

Vi tog det bara lugnt hemma i stugan på morgonen. Peter for inte förren vid tolv.
Hade då hunnit fika en semla var :) Då han åkte somnade Leo på soffan. Joel hade
vi lagt ca halv. Så medans båda sov så dammtorkade jag och bytte ljusstakar och
satte nya ljus överallt. Vid ett vaknade båda två. Gav dom lunch och sen klädde vi
oss och gick ut.




Kände mig väldigt smart som knöt fast pulkan bakom boben men kan tala om att det
blev ganska så tungt att dra hela ekipaget. Men det gick :)

Då vi var ute så gick vi upp till mamma och pappa en snabbis. Snackade lite skit och
sen gick vi upp till Katarina. Hon och Moa och Marie kom ut och så gick vi en sväng.
Gick upp till Lina och surrade med henne och sen gick vi tillbaka igen. Lasse hade då
åkt ner på samhälle. Vi gick in och så var vi där en stund. Efter kl fyra så gick vi hem
till mig. Frida får stanna hemma och inne för hon e ganska så sjuk. 

Men gick då ner till mig. Vi satt och surrade en stund och sen då jag skulle höra middag
till pojka så gick dom hem igen. Vid sextiden ca kom Ante ner och var här medans jag
for upp till Katarina som snällast. Hämtade nå saker. Skjutsade sen hem pappa också
innan jag for hem igen. Pappa hade suttit och pratat spöken med Katarina.

När jag då kom hem igen så gick Ante hem och jag satte mig vid dator. Stängde av den
kl åtta och då en stund efter bara så kom Peter hem. La Joel då och sen satte vi oss och
såg på film. Leo la vi då han hade somnat hos Peter. La oss själva halv elva ca.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0