11 mars

Fredag

Vi steg upp halv åtta imorse. Då vaknade killarna. Leo sopade på mig att
Joel var vaken :) Peter hade åkt bara innan dom vaknade. Vi steg då upp
och så fikade vi och sen klädde jag killarna. Ante och Anna kom ner hit
halv tio. Han packade in alla ungarna i bilen medans jag bråkade med pannan.
Sket sen i den, ringde och frågade pappa om han ville kolla den och sen for vi.

Lämnade Anna och Leo hos min mormor och morfar. For ner på samhälle sen
och letade åt Peter. For då till Hasse och så var vi där en stund. Hasse frågade
om jag var städsugen. Så på den stunden vi var där dammtorkade jag och
plockade ihop. Hasse plockade lite snabbt han med. Hann till och med dammsuga.

Halv tolv for vi och åt på hotellet. Efter maten till Johanna en sväng med prylar
som jag trodde hon skulle gilla. Och det gjorde hon :) Fick även en rundtur i
huset hennes. Blir lite avis för det kändes så stort. Men jag är nöjd med mitt hus :)
Efter vi varit hos henne for vi en snabbis på second hand. Hittade inget alls så
då for vi och hämtade Anna och Leo istället. Då vi kom dit så fick jag en dammsugare
av mormor och morfar. En som dom inte behöver men den är guld värd för mig :)
Nu kan jag ju städa till kalaset som vi ska ha i helgen.

När vi till slut kom hem så packade vi in oss och tog det då bara lugnt. Peter kom
hem inte länge efter oss. Så håller nu på att fixa middag. Sen under kvällen blir det
dusch, lägga killarna, Lets Dance och sen äntligen sängen :D


Varför ska man titta in i kameran...

Jag är GLAD :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0