14 mars - Joel 1 år

Måndag

Herregud säger jag bara. Att det är ett helt år sedan jag låg på bb med min andra
pojk i famnen. Tycker det var nyss ja. Men detta år har gått så himla fort när man
har haft två pojkar som underhållit en. Säger då ett GRATTIS på 1 årsdagen till
min Joel idag :)



Okej. till dagen då som gått. Vi steg upp hemma här efter åtta. Då kom Leo ner och
tyckte att vi kunde kliva upp. Peter hade åkt tidigt. Så vi steg upp och fikade och
hade sen en lugn förmiddag. Vid ett tiden gav jag Joel mat och la honom. Sen åt
jag och Leo. Medans vi åt kom Ante hit. Visade upp tunnbrödet han hade bakat idag.
Sen gick han hem och kom ner igen med Anna. Dom var här till fyra ca. Då klädde
vi oss allihopa och gick upp till Els-Margreth en stund.

Gick sen upp till pappa och väntade där på Peter. Först kom då mamma hem och sen
kom Peter bara en stund efter. Vi åkte hem och gjorde oss nån middag. Halv sju så
kom mamma och Anna ner hit. Anna stannade här medans Ante skjutsade ner pappa
på samhälle och jag och mamma vi for på syjuntan.

När ja kom hem igen hade Leo somnat hos Peter i soffan. Så han gick upp med honom
då och jag satte mig här vid dator. Har suttit och försökt att hitta en ny baddräkt. Men
det är då inte lätt. Snacka om beslutsångest. Hittade ändå en till slut så får se om den
gillas av mig.

Ska väl ta och stänga ner nu och sen gå till sängs. Finns inte mycket mer att göra ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0