15 mars

Tisdag

Vi steg upp efter sju. Jag och Joel fikade och sen gick vi ut i bilen och for upp
och hämtade Ante. Peter och Leo for ner på samhälle sen då Leo skulle till
dagmamma.

Då jag hade hämtat Ante så for vi til Strömsund. Ante körde som vanligt :)
Skönt med privatchaffis. Vi var framme vid tio. Gick in på ok och köpte lite
fika innan vi gick in och handlade på dollar. När vi handlat det vi skulle ha
så for vi hem igen :) Väl tillbaka på samhälle så gick jag först in och löste
ut mina nya glasögon. Sen for vi på ica och handlade. Peter hämtade Leo
kl två så när vi var klara hämtade vi Leo hos honom innan vi for hem.
Hämtade upp Anna på dagis också.

Först hem med Ante och Anna och sen hem och började packa in all handling
och tog in killarna. Satte dom vid leksakerna och började sen med att
stöka bort allting. Inväntade Peter och så blev det middag då han kom hem.

Sen gjorde vi inget mer speciellt under kvällen. La killarna så dom sov vid halv
nio. Gick och la oss själva efter nio då :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0