16 mars

Onsdag

Leo kom ner till mig efter halv sju. Det bara en stund efter Peter hade åkt.
Vi låg och myste tills Leo klev upp tjugo över sju och ville se på tv. Så vi klev
upp då. Leo satte sig då vid tvn och jag gick ner och fixade eld i pannan. Sen
upp til Leo. Gav honom fika och klädde honom. Mamma kom hit kvart över
åtta och hämtade Leo och skjutsade honom på dagis innan hon for på jobbet.

Jag kollade pannan igen innan jag gjorde fika till Joel och gick upp och hämtade
honom. Efter fikat tog vi det bara lugnt. Jag satt och läste tidning medans han
raggade runt med leksakerna. Vid elva ca la jag honom igen. Han blev så trött.

Vid tolv ca kom Ante hit en stund. Var här tills ett. Då for ha hem och jag och
Joel hängde med upp. Sen följde han med oss ner på samhälle. Hämtade Leo
och sen for vi hem igen. Lämnade av Ante hemma.

När vi varit hemma en stund så kom Lina hit. Hade med sig present till Joel.
En leksak som han blev glad över men som jag och Lina inte fick att funka.
Blir nog att hon får åka och byta den. Sen satt vi bara och surrade. Gick
in i köket och pratade. Ungarna satt då och käkade rån och jag började med
middagen. Efter fem for hon hem och då var middagen precis klar. Peter
kom hem bara någon minut senare. Vi åt middag och efter den blev det
blöjbyte på båda killarna efter att dom skitit ikapp. Tog även på dom pyjamas.

Hlav sju ca så var Ante nere här. Peter var inne då och kolade ungarna medans
vi två gick ut och kärrade in veden pappa hade kapat. Då vi var färdiga gick
Ante hem. Jag gick in och då fick Peter gå och fixa eld i pannan. Sen läggdax
för Joel. Snart ska vi ta och lägga Leo och sen blir det att duscha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0