19-20 mars

Lördag

Steg upp halv åtta ca för att Ante kom och väckte mig då. Peter hade redan
klivit upp med Leo och Joel.  Vi fikade och tog det lite lugnt. Gjorde sen
sockerkaka så den skulle hinna svalna lite. Vid elva la vi Joel igen. Halv tolv
ca så kom mamma och Anna ner. Mamma hjälpte mig att he färgning i håret och
sen gick dom hem igen. För medans mamma gjorde det på mig så fixade Peter
tårtan åt Hasse.

Sköljde ur håret halv ett ca. Sen åt vi lunch innan vi for ner på samhälle till
Hasse och Mona. Åt tårta och var där en liten stund. Tårtan blev Hasses
födelsedagspresent. Firade han idag för han skulle göra annat på söndagen.

Jag och killarna vi for hem vid fyra ca. Och Peter stannade kvar för han var
första bil. Vi for upp till mamma och pappa då vi kom hem. Åt där middag.
Var grillat som dom bjöd på :) Och efter maten så for jag hem. Kollade
tempen på Leo igen då jag kom hem. Han kändes så himla varm. Och då
hade han över 39 grader. Blev en alvedon och så fick han saft och glass.

Närmarte åtta så la jag Joel. Leo var vaken tills Peter kom hem halv nio ca.
Somnade hos Peter i soffan. Jag gick och la mig halv tio och somnade som
en stock. 


Söndag

Hade en väldigt lugn och fridfull söndagsmorgon. Ingen stress alls. Vid ett
ca så åt vi lunch. Vilade sedan innan Peter skulle fara runt tre tiden. Efter
han hade åkt så slappade jag och Leo i soffan medans Joel lekte. Efter fyra
så började jag med maten.

Vi åt fem och sen gjorde jag och Leo kladdkaka. Bjöd ner mamma, pappa
och Anna. dom kom halv sju ca och gick hem innan kl åtta. Och nu ska
jag ta och lägga killarna. Har inte stressat med att lägga dom då dom håller
på leka med varandra för fullt. Men nu ska dom i säng. Sen ska jag själv ta
och lägga mig tror jag. Känner mig helt slut på nu då man blivit förkyld igen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0