2 mars

Onsdag

Peter steg upp och for ner med Leo idag. Sen for han och jobba. Jag och Joel vi stannade
hemma och tog de bara lugnt. Fikade och sen fixade vi i huset lite. Katarina kom ner hit
och var här idag med :D

Peter hämtade Leo idag också. Dom kom hem runt tre och sa hej sen så åkte dom upp
till Saxnäs och hämtade skotrar. Anna och Ante följde med dom. Katarina var här en
stund till och sen gick hon och piga hem till sig. Jag och Joel vi softade. Jag sydde och
han lekte.

Efter fem kom Peter och Leo tillbaka. Jag skyndade mig att sy klart och Peter fixade
snabb middag. Vi åt och sen for vi ner på samhälle och kollade på när det spelades in
reportage vid kommunhuset. När vi var klara där så for vi bort med skotrarna som
Peter hade hämtat uppe i Saxnäs. Sedan for vi hemåt.

La killarna då vi kom hem. Fixade sen bort innan vi gick och la oss och såg på film
i sängen.


Kommer lite bilder här också från i måndags då vi var ut med pulkorna :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0