21-24 mars

Måndag

Peter stannade hemma idag med barnen. Jag och pappa for ner på samhälle och
var på ett möte mellan 9-13. När vi var klara där åkte vi och handlade innan vi
for hem igen. När vi kom hem så stannade Anna nere hos oss medans pappa for
hem och vilade. Peter for ner på samhälle och skulle göra en sak.

Efter fyra ca så kom mamma förbi och hämtade Anna. Peter kom hem efter fem.
Blev då middag och sen tog vi det lugnt en liten stund. Vid halv sju kom mamma
ner och vi for på syjuntan. Pappa lämnade Anna hos Peter. Efter åtta så åkte vi
hem igen så mamma kunde lägga Anna. Ante är borta så var därför Anna var
hos Peter. Då jag hade kommit hem så la vi killarna och la oss sedan själva tidigt.


Tisdag

Peter var hemma idag med medans jag for ner på samhälle på ett ärende. For
hem igen efter två. När jag kom hem så for Peter ner på samhälle och skulle fixa
ett ärende. Han kom sen hem igen efter kl sex. Gjorde oss middag då och sen så
tog vi det lugnt innan vi la killarna.

Då dom sov så väntade vi på att det skulle bli varmvatten så vi kunde duscha.
Då vi gjort de gick vi och la oss. För då var kl efter tolv.


Onsdag


Peter var hemma även idag med killarna. Jag och Ante vi for på samhälle och
gjorde ett ärende mellan 9-13. For sen hem igen så Ante kunde ta sin bil och fara
ner igen. Då jag kom hem så sov Joel. Så väntade tills han vaknade och sen
vid halv tre for vi ner på samhälle. For direkt på sjukan. Joel hade tid på bvc.
Var ettårskoll för honom. Fick även två sprutor. Han var så duktig.

Då vi äntligen var klara där, för det var många barn där, så då for vi på ica som
snällast, köpte mjölk och så for vi hem igen. Väl hemma började jag med middag.
Rullade köttbullar och kokade pären ;) Då alla avnjutit den goda middagen så
ställde Peter bort disken och jag gjorde en paj :) Blev bara så sugen på det. Fick
bli en citron och marängpaj.

Vid åtta så la vi Joel och innan hade Ante kommit ner. Var här en liten stund. Då
han gick hem fick han ta med sig en pajbit till mamma :) När han gått hem så la
vi Leo och sen så gjorde vi inte så mycket mer utan gick och la oss.


Torsdag

Peter for tidigt ner och skulle fara till Lycksele. Vi sov vidare en stund till. Leo kom
ner till halv åtta. Vi myste en stund och klev sen upp. Jag gjorde fika och så fikade
jag och Leo. Sen gjorde jag gröt och hämtade Joel. Började ge honom och då kom
morfar min. Marianne kom en stund efter. Morfar tog då över och stannade här
med pojkarna medans jag och Marianne for då ner på möte 9-13. Ante kom och
var med han också.

Då vi var färdiga så åkte jag hem med Ante. Marianne skulle fara och handla så.
Då jag kom hem så for morfar hem. Jag gjorde lunch och Leo åt mer mat med mig.
När jag hade ätit klart så hämtade jag Joel som hade vaknat. Han fick lunch och
sen tog vi det bara lugnt.

Peter kom hem så vi åt middag efter kl sex. Sen la vi då Joel vid åtta. Leo somnade
sen i soffan medans Peter höll på prata med Viasat. Har programerat och fått in den
nya boxen. Så nu har vi en ny HD box. Ska väl se om jag kan duscha nu och sen sova.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0