25-27 mars

Fredag

Peter for hemifrån vid halv nio ca. Vi tog det bara lugnt sen på morgonen. Ante
kom hit med Anna vid elva ca. Halv ett gav jag ungarna lunch. Vid ett tiden så
kom min mormor och morfar hit. Hade med sig så vi gjorde våfflor. Mamma
kom hit hon med efter två. Hade med sig present till Joel och så till Anna och
Leo också. Satte oss och fikade våfflor och hade det trevligt.

Då vi hade fikat så for mormor och morfar. Mamma stannade här och vaktade
killarna medans jag for en snabbis på Maries. Handlade bara lite för helgen.
Då jag kom hem igen så for då mamma och Anna hem. Ante kom sen ner hit
och h'mtade oss. Vi fick middag uppe hos mamma och pappa. Peter hade åkt
till Övik kl nio idag. Hade retur därifrån kl fem. Så han hade åkt på paradis
badet medans han var där :)

Efter middagen då uppe hos mamma så badade killarna. Jag tog Antes bil och
for hem supersnabbt och hämtade pyjamas till killarna. Torkade av dom då ja
kom tillbaka och så for vi sen hem. Ante stannade nere en stund så jag hann
duscha innan lets dance. La också Joel efter åtta. Peter kom hem efter halv nio.

Sen såg vi lets dance och hade en myskväll :)


Lördag

Vi steg upp runt halv åtta. Fikade och sen packade vi badväskor. For sen ner på
samhälle efter elva ca. Peter gick in på Isara då vi kom ner. For sen och köpte oss
varsin burgare jag, Peter och Leo. Åt dom på folkans parkering. Medans vi åt så
kom mamma, pappa, Anna och Ante. Gick då in och så badade vi allihopa :)

Vi var färdiga med badet vid tre ca. Gick då och kikade på utförsäljningen av
kläder som dom hade där också. Jag hittade en vindsjacka och en pyjamas till Leo.
Fanns inte i Joel storlekar. Då vi var klara där så for vi på ica. Peter fick gå in och
handla det som jag glömt. Sen hem och så startade vi grillen.

Efter maten gjorde vi inget med speciellt. Förutom att vi la killarna, såg på kör
slaget och sen på film. Sen la man sig ju :)


Söndag

Fick sovmorgon av min underbara man. Blev lite länge men blev helt utvilad :)
Han klev upp med killarna halv nio och jag sov till elva ca. Sen tog vi det bara
lugnt hemma i stugan. Det var först kring ett som jag for och hämtade Ante.

Han skulle ner och träna och jag skulle gå och handla till Els-Margreth. När jag
hittat allt som hon skulle ha gick jag ner och kolade där. Hittade böcker till mina
gullungar. Sen betalade jag och for ner och kollade om Ante var klar. Och det
var han. Väntade bara en liten stund :) Vi for då hem.

Lämnade av Ante hemma och gick ner med sakerna till Els-Margreth. Gick upp en
sväng till mamma och pappa med. Sen for jag hem till mina killar. Började med
middagen vid halv fem. Fick bli kyckling med ris och currysås. Fick då även en
middagsgäst :) Ante kom ner och åt med oss. Efter maten så fixade Peter disken
och jag dammsugade och sen gick jag, Ante och Leo upp. Bytte lakan i sängarna
och dammsög uppe också. Då vi var klara så gick Ante hem.

Vid åtta så fixade vi alla en kladdkaka. La Joel efter åtta och ser nu också på ett
program på kanal fem, Fenomen. Ganska underhållande. Ska ta och fika lite
kladdkaak nu och sen ska Leo också i säng. Blir väl efter han är lagd lite film
och sen duschen för oss och sist sängen :)


Lite bilder från helgen:













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0